Świat z perspektywy hula hoop

Odrobina odpoczynku od ćwiczeń (bo wkrótce wracam;))

3 komentarze:

cyziam pisze...

Chciałam Cię prosić o radę, bo w moich oczach jesteś profesjonalistką:
Jaką wielkość powinno mieć hula hoop dla mnie, jeśli mam 165 cm wzrostu i ważę 55 kg? Czy jeśli zrobię sobie obręcz z rury według Twojego opisu, to będę musiała ją dodatkowo dociążać?
Z góry dziękuję za odpowiedź =)
PS. Gdybyś mogła odpisać na mojego maila byłabym bardzo wdzięczna:
jnn.wojtal@gmail.com

Anonimowy pisze...

bardzo dobry pomysł na bloga! Zainspirowałaś mnie do ćwiczeń! ;)
życzę pięknego tygodnia i zapraszam też do mnie ;) Zachęcam do komentowania i dodania do członków, może nawiążemy współpracę? ;)


www.bellalamode.blogspot.com

Oriental Nadia pisze...

W końcu znalazłam coś związane z hula hoop ^^ dzięki :)) będę wchodzić na Twój blog ;]

 
Copyright © Hula Hoop Dance